План роботи
над
єдиною методичною проблемою
«Модернізація
освітнього процесу в сучасних умовах»
2011-2015 роках
Очікувані результати:
- підвищення педагогічної майстерності, творчого потенціалу педагогів;
- використання набутого досвіду більшістю педагогів закладу;
- вдосконалення змісту,форм і методів внутрішкільної методичної роботи;
- підвищення рівня навчальних досягнень , вихованості, розвитку учнів;
- досягнення високого рівня соціальної зрілості випускників, достатньої для забезпечення їхньої орієнтації на життєвий успіх;
- сприятливий психологічний клімат у колективі.
І етап
Аналіз діяльності педагогічного колективу та
визначення проблеми
№
|
Зміст
|
Виконавець
|
Дата
|
Узагальнення
|
1.
|
Аналіз результатів діяльності педагогічного
колективу за попередні роки для виявлення загальних та окремих проблем
науково-методичної роботи
|
Панасовський О.П.,
Гулалян А.В.
|
Травень, 2011р.
|
Наказ «Про результати роботи над методичною
проблемою»
|
2.
|
Проведення анкетування учителів
щодо вибору однієї із нагальних проблем.
Систематизація побажань учителів.
|
Гулалян А.В.
|
Травень, 2011р
|
|
3.
|
Визначення проблеми закладу, обґрунтування
її актуальності для колективу
|
Гулалян А.В.
|
червень, 2011р
|
Засідання МР
|
ІІ етап
Теоретичне дослідження науково-методичної
проблеми
2011-2012 навчальний рік
№
|
Зміст
|
Виконавець
|
Дата
|
Узагальнення
|
1
|
Обговорення нової методичної проблеми закладу
та визначення завдань для її реалізації у 2011-2012 н.р.
|
Керівники МО
|
Серпень, 2011р.
|
Засідання МО
|
2
|
Визначення самоосвітніх тем педагогів та
форм висвітлення
|
Гулалян А.В.
Керівники МО
|
Серпень-вересень 2011р.
|
Засідання МО
|
3
|
Проведення співбесід, консультацій з питань
вибору тем самоосвіти вчителів
|
Гулалян А.В.
Керівники МО
|
Вересень
|
|
4
|
Дослідження соціально-психологічного клімату
в колективі
|
Гулалян А.В.
|
Вересень
|
Засідання МР
|
5
|
Ознайомлення педагогічного колективу з
досягненнями психолого-педагогічної науки з проблеми, вивчення наявної
науково-методичної літератури
|
Гулалян А.В.,
Ягиченко О.І.
|
Листопад
|
Методичний бюлетень, виставки літератури
|
6
|
Розгляд плану роботи над новою методичною
проблемою «Модернізація освітнього процесу в сучасних умовах»
|
Гулалян А.В.
|
Жовтень
|
Засідання педради
|
7
|
Створення творчих груп з метою організації
роботи над окремими аспектами проблеми
|
Гулалян А.В.
|
Вересень
|
|
8
|
Обговорення науково-методичної проблеми на
профспілкових зборах педагогічного колективу
|
ГринченкоФ.І
|
Протокол,
рішення
|
|
9
|
Створення у шкільному методичному кабінеті
науково-методичного комплексу на допомогу учителям
(стенди, картотека літератури, методичні
бюлетені тощо)
|
Гулалян А.В.
|
Вересень-грудень
|
|
10
|
Методичний семінар: « Модель компетентного
вчителя»
|
Гулалян А.В.
|
Жовтень
|
|
11
|
Педагогічні читання « Методична проблема
школи у фахових виданнях. Досвід.»
|
Ягиченко О.І.
|
Жовтень
|
|
12
|
Тренінг
«Формування професійних компетентностей
учителя»
|
Гулалян А.В.
|
Листопад
|
|
13
|
Круглий стіл, методичний бюлетень
«Формування моделі випускника школи
відповідно до вікової ланки»
|
Гулалян А.В.
|
Грудень
|
|
14
|
Узгодження перспективного плану роботи над
новою методичною проблемою
|
ПанасовськийО.П.,
Гулалян А.В.
|
Жовтень
|
Засідання МР
|
15
|
Семінар-практикум «Методична грамотність як
умова успішної педагогічної діяльності»
|
Гулалян А.В.
|
Грудень
|
|
16
|
Психолого-педагогічний семінар:
„Феліксологія уроку”
|
Практичний психолог
|
Грудень
|
|
17
|
Поповнення виставки новинками педагогічної,
методичної, психологічної та наукової літератури
|
Ягиченко О.І.
|
Січень
|
|
18
|
Методичний день:
- Методичний семінар
« Формування компетентності саморозвитку
шляхом самоосвітньої діяльності школярів»;
- психолого-педагогічний семінар
«Особливості конфліктів, що виникають у школі»
- семінар-тренінг « Комунікативна культура
педагога»
|
Гулалян А.В.,
Долгозвяга А.О.,
ГрищенкоН.В
|
Березень -
квітень
|
|
19
|
Результати діяльності педагогічного
колективу на першому етапі роботи над методичною проблемою. Анкетування ,
діагностика утруднень
|
Гулалян А.В.,
Ягиченко О.І.
|
Травень
|
Засідання МР
|
ІІІ етап
Практичне дослідження науково-методичної
проблеми
2012-2013, 2013-2014 навчальні роки
№
з/п
|
Зміст
|
Виконавець
|
Дата
|
Узагальнен
ня
|
1.
|
Оформлення довідниково-інформаційного методичного
куточка з проблеми у методкабінеті закладу
|
Гулалян А.В.
|
Вересень 2012
|
|
2.
|
Поновлення переліку рекомендованої
літератури з проблеми
|
Ягиченко О.І.
|
Постійно
|
|
3.
|
Робота творчих груп учителів
|
Гулалян А.В.
|
Протягом року
|
|
4.
|
Проведення серії науково-методичних нарад з
тематики проблеми
|
Гулалян А.В.
|
Постійно (на канікулах)
|
|
5.
|
Організація роботи постійно діючого
психолого-педагогічного семінару “Особистісне зростання вчителя ”
|
Долгозвяга А.О.,
ГрищенкоН.В
|
Постійно
|
|
6.
|
Організація і проведення серії відкритих
уроків учителів, які розробляють окремі аспекти проблеми
|
Гулалян А.В.
|
Щороку
|
Фестиваль
«
Відкритий урок»
|
7.
|
Організація і проведення серії лекцій для
учителів з окремих аспектів проблеми
|
Гулалян А.В.
|
2012-2013 н.р.
|
|
8
|
Участь учителів закладу у конкурсах «Учитель
року», «Педагогічна ярмарка» тощо
|
Гулалян А.В.
|
Постійно
|
|
9
|
Організація роботи школи передового досвіду
та майстер-класів на основі роботи учителів, що досягли певних успіхів у
роботі над проблемою
|
Гулалян А.В.
|
Щорічно
|
Наказ «Про організацію методичної роботи»
|
10
|
Створення та реалізація проекту «Підвищення
професійної компетентності педагогів»
|
Гулалян А.В.
Долгозвяга А.О.
|
Вересень 2012- травень 2013р.
|
|
11
|
Проведення тематичних педагогічних рад:
Роль особистості класного керівника у
формуванні творчого працездатного колективу
Шляхи формування компетентностей учнів
Формування компетентностей саморозвитку і
самоосвіти в умовах реалізації навчально-виховної роботи школи
Роль методичного об’єднання у розвитку
компетентного учителя
|
Гулалян А.В.
|
Жовтень, 2012р.
Січень, 2012р.
Жовтень, 2013р.
Березень,
2013р.
|
Протокол
|
12
|
Семінар-тренінг «Використання сучасних
ефективних форм і методів роботи в педагогічній практиці»
|
Практичний .
психолог
|
Жовтень
2014р.
|
|
13
|
Психолого-педагогічна гра «Стилі роботи та
професійне кредо сучасного учителя»
|
Практичний .
психолог
|
Січень 2014р
|
|
14
|
Творчі звіти учителів, що атестуються, за
результатами роботи над проблемою
|
Гулалян А.В.
|
2012-2014 н.р.
|
Протокол
|
15
|
Проведення моніторингу навчальних досягнень
учнів, виявлення рівня їх розвитку за результатами зрізів знань та
діагностики
|
Адміністрація
|
Постійно
|
Накази
|
ІV етап
2014-2015 навчальний рік
Узагальнюючий етап
Підбиття підсумків роботи над проблемою
№
з/п
|
Зміст
|
Виконавець
|
Дата
|
Узагальнення
|
1
|
Проведення відкритих уроків і позакласних
заходів
|
Учителі , класні керівники
|
Протягом року
|
|
2
|
Презентації творчих звітів учителів за
результатами роботи над методичною проблемою
|
Керівники МО
|
Березень
2015р
|
Засідання МО
|
3
|
Здійснення моніторингу професійних досягнень
педагогів
|
Гулалян А.В.
|
ІІ семестр
|
Засідання МР
|
4
|
Видання методичних бюлетенів «З досвіду
роботи»
|
Гулалян А.В.
|
Постійно
|
|
5
|
Випуск педагогічного альманаху за
результатами впровадження проблеми школи
|
Гулалян А.В.
|
Травень-червень
2015
|
|
6
|
Проведення підсумкової науково-методичної
конференції
|
Гулалян А.В.
|
Червень,
2015
|
Протокол,
наказ
|
Становлення та розвиток виховної системи
Керуючись Законом України «Про загальну середню освіту», Програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України» та Програмами в галузі освіти, де визначені завдання загальної середньої освіти, школа головну увагу у виховній роботі акцентує на вихованні громадянина – патріота своєї Батьківщини, готового до подальшої освіти і трудової діяльності, з вільними політичними і світоглядними переконаннями, з свідомим ставленням до обов’язків; на формуванні творчої особистості учня; вихованні поваги до національних цінностей нашого народу; вироблення навичок здорового способу життя.