МЕТОДИЧНА РОБОТА



План роботи

 над єдиною методичною проблемою

 «Модернізація освітнього процесу в сучасних умовах»

2011-2015 роках

Очікувані результати:
  • підвищення педагогічної майстерності, творчого потенціалу педагогів;
  • використання набутого досвіду більшістю педагогів закладу;
  • вдосконалення змісту,форм і методів внутрішкільної методичної роботи;
  • підвищення рівня навчальних досягнень , вихованості, розвитку учнів;
  • досягнення високого рівня соціальної зрілості випускників, достатньої для забезпечення їхньої орієнтації на життєвий успіх;
  • сприятливий психологічний клімат у колективі.





І етап

 Аналіз діяльності педагогічного колективу та визначення проблеми

Зміст
Виконавець
Дата
Узагальнення
1.
Аналіз результатів діяльності педагогічного колективу за попередні роки для виявлення загальних та окремих проблем науково-методичної роботи
Панасовський О.П.,
Гулалян А.В.
Травень, 2011р.
Наказ «Про результати роботи над методичною проблемою»
2.
Проведення анкетування учителів
щодо вибору однієї із нагальних проблем. Систематизація побажань учителів.
Гулалян А.В.
Травень, 2011р

3.
Визначення проблеми закладу, обґрунтування її актуальності для колективу
Гулалян А.В.
червень, 2011р
Засідання МР





ІІ етап 

Теоретичне дослідження науково-методичної проблеми

2011-2012 навчальний рік

Зміст
Виконавець
Дата
Узагальнення
1
Обговорення нової методичної проблеми закладу та визначення завдань для її реалізації у 2011-2012 н.р.

Керівники МО
Серпень, 2011р.
Засідання МО
2
Визначення самоосвітніх тем педагогів та форм висвітлення

Гулалян А.В.
Керівники МО
Серпень-вересень 2011р.
Засідання МО
3
Проведення співбесід, консультацій з питань вибору  тем самоосвіти вчителів
Гулалян А.В.
Керівники МО
Вересень

4
Дослідження соціально-психологічного клімату в колективі
Гулалян А.В.
Вересень
Засідання МР
5
Ознайомлення педагогічного колективу з досягненнями психолого-педагогічної науки з проблеми, вивчення наявної науково-методичної літератури
Гулалян А.В.,
Ягиченко О.І.
Листопад
Методичний бюлетень, виставки літератури
6
Розгляд плану роботи над новою методичною проблемою «Модернізація освітнього процесу в сучасних умовах»

Гулалян А.В.
Жовтень
Засідання педради
7
Створення творчих груп з метою організації роботи над окремими аспектами проблеми
Гулалян А.В.


Вересень

8
Обговорення науково-методичної проблеми на профспілкових зборах педагогічного колективу
ГринченкоФ.І

Протокол,
рішення
9
Створення у шкільному методичному кабінеті науково-методичного комплексу на допомогу учителям
(стенди, картотека літератури, методичні бюлетені тощо)
Гулалян А.В.
Вересень-грудень      

10
Методичний семінар: « Модель компетентного вчителя»

Гулалян А.В.
Жовтень

11
Педагогічні читання « Методична проблема школи у фахових виданнях. Досвід.»
Ягиченко О.І.
Жовтень



12
Тренінг
«Формування професійних компетентностей учителя»
Гулалян А.В.
Листопад

13
Круглий стіл, методичний бюлетень
«Формування моделі випускника школи відповідно до вікової ланки»
Гулалян А.В.

Грудень

14
Узгодження перспективного плану роботи над новою методичною проблемою
ПанасовськийО.П.,
Гулалян А.В.
Жовтень
Засідання МР

15
Семінар-практикум «Методична грамотність як умова успішної педагогічної діяльності»
Гулалян А.В.
Грудень





16
Психолого-педагогічний семінар:
„Феліксологія уроку” 
Практичний психолог
Грудень


17
Поповнення виставки новинками педагогічної, методичної, психологічної та наукової літератури
Ягиченко О.І.
Січень

18
Методичний день:
- Методичний семінар
« Формування компетентності саморозвитку шляхом самоосвітньої діяльності школярів»;
- психолого-педагогічний семінар «Особливості конфліктів, що виникають у школі»
- семінар-тренінг « Комунікативна культура педагога»
Гулалян А.В.,
Долгозвяга А.О.,
ГрищенкоН.В
Березень -
квітень

19
Результати діяльності педагогічного колективу на першому етапі роботи над методичною проблемою. Анкетування , діагностика утруднень

Гулалян А.В.,
Ягиченко О.І.
Травень
Засідання МР


ІІІ етап

Практичне дослідження науково-методичної проблеми

2012-2013, 2013-2014 навчальні роки
 
з/п
Зміст
Виконавець
Дата
Узагальнен
ня
1.
Оформлення  довідниково-інформаційного методичного куточка з проблеми у методкабінеті закладу
Гулалян А.В.

Вересень 2012

2.
Поновлення переліку рекомендованої літератури з проблеми
Ягиченко О.І.
Постійно



3.
Робота творчих груп учителів
Гулалян А.В.
Протягом року



4.
Проведення серії науково-методичних нарад з тематики проблеми
Гулалян А.В.
Постійно (на канікулах)


5.
Організація роботи постійно діючого психолого-педагогічного семінару “Особистісне зростання вчителя ”
Долгозвяга А.О.,
ГрищенкоН.В
Постійно




6.
Організація і проведення серії відкритих уроків учителів, які розробляють окремі аспекти проблеми

Гулалян А.В.
Щороку
Фестиваль
 « Відкритий урок»
7.
Організація і проведення серії лекцій для учителів з окремих аспектів проблеми
Гулалян А.В.
2012-2013 н.р.

8
Участь учителів закладу у конкурсах «Учитель року», «Педагогічна ярмарка» тощо
Гулалян А.В.
Постійно

9
Організація роботи школи передового досвіду та майстер-класів на основі роботи учителів, що досягли певних успіхів у роботі над проблемою
Гулалян А.В.
Щорічно
Наказ «Про організацію методичної роботи»
10
Створення та реалізація проекту «Підвищення професійної компетентності педагогів»
Гулалян А.В.
Долгозвяга А.О.
Вересень 2012- травень 2013р.

11
Проведення тематичних педагогічних рад:
Роль особистості класного керівника у формуванні творчого працездатного колективу
Шляхи формування компетентностей учнів
Формування компетентностей саморозвитку і самоосвіти в умовах реалізації навчально-виховної роботи школи
Роль методичного об’єднання у розвитку компетентного учителя
Гулалян А.В.


Жовтень, 2012р.

Січень, 2012р.
Жовтень, 2013р.


Березень,
2013р.
Протокол
12
Семінар-тренінг «Використання сучасних ефективних форм і методів роботи в педагогічній практиці»
Практичний .
психолог
Жовтень
2014р.

13
Психолого-педагогічна гра «Стилі роботи та професійне кредо сучасного учителя»
Практичний .
психолог
Січень 2014р

14
Творчі звіти учителів, що атестуються, за результатами роботи над проблемою
Гулалян А.В.
2012-2014 н.р.
Протокол
15
Проведення моніторингу навчальних досягнень учнів, виявлення рівня їх розвитку за результатами зрізів знань та діагностики
Адміністрація
Постійно
Накази


ІV етап

2014-2015 навчальний рік

Узагальнюючий етап

Підбиття підсумків роботи над проблемою

з/п
Зміст
Виконавець
Дата
Узагальнення
1
Проведення відкритих уроків і позакласних заходів
Учителі , класні керівники
Протягом року

2
Презентації творчих звітів учителів за результатами роботи над методичною проблемою
Керівники МО
Березень
2015р
Засідання МО
3
Здійснення моніторингу професійних досягнень педагогів
Гулалян А.В.
ІІ семестр
Засідання МР
4
Видання методичних бюлетенів «З досвіду роботи»
Гулалян А.В.
Постійно

5
Випуск педагогічного альманаху за результатами впровадження проблеми школи
Гулалян А.В.
Травень-червень
2015

6
Проведення підсумкової науково-методичної конференції
Гулалян А.В.
Червень,
2015
Протокол,
наказ




Становлення та розвиток виховної системи

   Керуючись Законом України «Про загальну середню освіту», Програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України» та Програмами в галузі освіти, де визначені завдання загальної середньої освіти, школа головну увагу у виховній роботі акцентує на вихованні громадянина – патріота своєї Батьківщини, готового до подальшої освіти і трудової діяльності, з вільними політичними і світоглядними переконаннями, з свідомим ставленням до обов’язків; на формуванні творчої особистості учня; вихованні поваги до національних цінностей нашого народу; вироблення навичок здорового способу життя.